+420 235 301 321
   +420 720 948 813
  • Čeština819
  • Angličtina820
  • Polština821
  • Ukrainština984
  • Slovak

Servis

Servisní tým a manažer servisu

Na všechny naše výrobky poskytujeme standardní záruční i pozáruční servis. Servis provádíme vlastními certifikovanými servisními techniky nebo objednáváme smluvní partnery. Běžné náhradní díly máme skladem v Praze v naší 1.000 m2 skladově-výrobní hale v Ruzyni. Ostatní náhradní díly objednáváme od výrobců expres leteckou dopravou s doručením do 24 hodin.

Všechny servisní poptávky je třeba nahlásit našemu manažerovi servisu na email Turn on Javascript!.

V případě havárie je možné použít mobilní telefon 720 948 813. 

Předsezónní prohlídky

Na sušičky Stela, dopravní techniku, čističky a další instalované stroje nabízíme službu "předsezónní" a "posezonní" prohlídky včetně reziví elektrospotřebičů a plynových spotřebičů. Veškeré servisní zásahy v rámci této služby jsou prováděny certifikovanými techniky. V případě předsezónní prohlídky se jedná o jednodenní prohlídku sušičky Stela, její seřízení a odstranění drobných závad, které lze opravit přímo na místě. Pokud dojde ke shledání vážnějších závad je domluven další postup přímo se servisním technikem. Na závěr prohlídky je vystaven protokol s vyznačením servisního stavu a doporučených opatření pro následující sezónu. Pro podrobné znění smlouvy nám prosím pošlete dotaz přes kontaktní formulář. V případě sjednání služby se Vám technik před prohlídkou telefonicky ozve a domluví vhodný termín návštěvy. 

Servis 24

Tento servis je sjednáván na období žní a slouží k okamžitému řešení vzniklých potíží na sušičce STELA. Smlouvu na službu Servis 24 je možné uzavřít písemně těsně před zahájením sezóny. Sužba Vám zajistí, že od nahlášení závady bude její odstranění řešeno prioritně a to tak, že do 24 hodin bude porucha odstraněna nebo – v případě závažnější poruchy – bude zahájen takový postup řešení, který umožní co nejrychlejší odstranění závady. Porucha velkého rozsahu bude odstraněna v nejkratším možném čase. V těchto závažných případech však může doba odstranění závady překročit 24 hodin.

Na dodávky náhradních dílů, v případě souhlasu objednatele, organizujeme expresní dopravu a to i letecky. Objednateli budou účtovány jen náklady dopravce, výdaje na zajištění celé operace jsou v ceně. U sušiček v záruce není doprava a cena náhradních dílů účtována.

V ceně služby Servis 24 je udržování pohotovosti non-stop a priorita řešení (servisní technik přeruší běžnou činnost a zaměří se na Váš problém). Tato priorita platí i pro více poruch v sezóně.

Pro podrobné znění smlouvy nám prosím pošlete dotaz přes kontaktní formulář. 

Mimosezónní prohlídky

V rámci mimosezónních prohlídek, které probíhají v rozmezí února až března, nabízíme kompletní kontrolu posklizňových linek a skladů. Mimosezónní prohlídka trvá maximálně 4 hodiny,  během nichž se odstraňují drobné závady proveditelné přímo na místě. Na závěr prohlídky je vystaven protokol s vyznačením servisního stavu a doporučených opatřeních. Opravy vyplývající z prohlídky jsou pak nabídnuty individuálně k řešení v předem domluveném termínu, a to včetně dodávky náhradních dílů. 

Materiály ke stažení

Objednávka mimosezónní prohlídky 2017